سامانه پیش ثبت نام

مقاضی گرامی ضمن عرض خوش آمد گویی به سامانه پیش ثبت نام دانشگاه غزالی، به اطلاع می رساند،دانشگاه غزالی در نظر دارد با ثبت اطلاعات اولیه شما عزیزان در این سامانه، اقدامات لازم در خصوص اطلاع رسانی به موقع و بهنگام، در زمان ثبت نام آزمون های سراسری در مقاطع مختلف تحصیلی و نیز نحوه ی پذیرش بدون کنکور، را به عمل آورد. خاطر نشان می سازد این سامانه صرفا جهت اطلاع رسانی طراحی شده و هیچ تعهدی در زمینه پذیرش متقاضیان ایجاد نمی کند.

با تشکر

شرایط ورود به موسسه آموزش عالی غزالی به شرح زیر است:  
·         داشتن شرایط عمومی ورود به آموزش عالی، برابر مصوبات مربوطه
·         پذیرفته شدن در آزمون ورودی ذیربط
·         داشتن گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه نظام قدیم و یا گذراندن دوره پیش دانشگاهی نظام جدید مورد تایید وزارت آموزش و پرورش برای دوره کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته
·         داشتن گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه مورد تایید وزارت آموزش و پرورش برای دوره کاردانی پیوسته
·         داشتن گواهینامه کاردانی برای دوره کارشناسی ناپیوسته
·         ارائه مدرک کارشناسی برای پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد
 
نظام آموزشی 
 
·         آموزش دردانشگاه غزالی براساس نظام واحدی است.
·         در نظام واحدی ارزش هر درس با تعداد واحدهای آن درس سنجیده می شود و قبولی یا ردی دانشجو در یک درس به همان درس محدود می گردد.
 
سال تحصیلی
 
·         هر سال تحصیلی مرکب از دو نیمسال تحصیلی و یک دوره تابستانی است .                      
·         هر نیمسال تحصیلی شامل 16 هفته آموزش و دو هفته امتحانات پایانی و هر دوره تابستانی شامل 6 هفته آموزش و یک هفته امتحانات پایانی است.
 
فراغت از تحصیل
 
·         دانشجویی که یکی از دوره های کاردانی ، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد را با توجه به مجموعه شرایط زیر گذرانده باشد فارغ التحصیل شناخته شده و می تواند مدرک خود را دریافت نماید.
·          از طریق شرکت و قبولی در آزمون سراسری و یا براساس آیین نامه به دوره راه یافته باشد.
·         میانگین کل نمرات دانشجو در پایان دوره تحصیل حداقل 12 باشد.
·         تایید گواهینامه موقت فراغت از تحصیل پس از بررسی سوابق تحصیلی دانشجویان، براساس برنامه و مقررات آموزشی مصوب دانشگاه انجام می گیرد.
 
 شرایط ثبت نام
 
·         پذیرفته شدگان در آزمون ورودی موظفند در مهلت های تعیین شده طبق اطلاعیه های مربوط و ارائه مدارک لازم برای ثبت نام و انتخاب واحدهای درسی به واحد های دانشگاهی ذیربط مراجعه نمایند در غیر اینصورت در شمول متاخیرین ثبت نام قرار می گیرند.
 
انصراف از تحصیل
-دانشجو در صورت تمایل می تواند در خواست انصراف از تحصیل نماید . دانشجوی منصرف از تحصیل باید هزینه انصراف را برابر آخرین دستورالعمل مربوط بپردازد . دانشجوی انصرافی می تواند به فاصله دو ماه انصراف خود را پس بگیرد در غیراینصورت واحد دانشگاهی باید حکم انصراف را صادر و به دانشجو ابلاغ نماید.
-ترک تحصیل یا عدم مراجعه دانشجو به واحد دانشگاهی ( بدون اخذ مرخصی) در یک نیمسال انصراف از تحصیل محسوب می شود و دانشجوی منصرف حق ادامه تحصیل را نخواهد داشت
 
 

لطفا جهت ثبت نام فرم زیر را تکمیل نمایید.

فرم پیش ثبت نام
نام (*)
لطفا نام خود را به فارسی وارد کنید
نام خانوادگي (*)
لطفا نام خود را به فارسی وارد کنید
نام پدر (*)
لطفا نام خود را به فارسی وارد کنید
کد ملی (*)
ورودی نامعتبر
ایمیل (*)
Invalid email address.
تاریخ تولد
ورودی نامعتبر
جنسیت (*)
لطفا جنسیت را مشخص کنید
تلفن ثابت (*)
ورودی نامعتبر
تلفن همراه (*)
ورودی نامعتبر
رشته و مقطع تحصیلی قبلی (*)
لطفا نام رشته و مقطع قبلی خود را وارد نمائید
رشته درخواستي (*)
لطفا یک مورد را انتخاب نمائید
مقطع درخواستی (*)
لطفا یک مورد را انتخاب نمائید
آدرس (*)
ورودی نامعتبر
کد امنیتی (*) کد امنیتی
ورودی نامعتبر

شیوه نامه و پروپوزال

فرم های پايان نامه كارشناسی ارشد(پروپوزال)

 دانشجو می بایست پروپوزال به همراه مقاله بیس و ترجمه مقاله بیس را جهت تایید تحویل واحد تحصیلات تکمیلی نماید.

فرمت پايان نامه (بر اساس دستورالعمل جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)

 فرم اعلام آمادگی دفاع ( فرمت PDF )------ فرم اعلام آمادگی دفاع ( فرمت Word )

 فرم داوری پایان نامه( فرمت PDF ) ------ فرم داوری پایان نامه ( فرمت Word )

 تأیید اصالت پایان نامه (تکميل شده توسط دانشجو) بعد از صفحه بسم الله الرحمن الرحيم

صورتجلسه دفاع (بعد از تاييد اصلاحات پايان نامه) دريافت از تحصيلات تکميلي
تأیید اصلاحات پایان نامه (تحويل به واحد تحصيلات تکميلي)
دستورالعمل نحوه لحاظ نمودن 2 نمره مقاله مربوط به پايان نامه های كارشناسی ارشد

فرم انصراف از ارائه مقاله

 

 ArmGazalismall     لوگو دانشگاه غزالی

 

 

......

 

مؤسسه آموزش عالی غزالی در سال 1385 با تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دو مقطع کاردانی و کارشناسی فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نموده است. این مؤسسه با هدف تعلیم و تربیت منظم و در نظر گرفتن نیازهای آموزشی جامعه که از ضروریات نظام آموزش عالی هر کشور به شمار می رود توانسته است سهم موثری در ارتقای سطح علمی کشور ایفا نماید.

با توجه به جایگاه پژوهش در نظام آموزش عالی کشور، کلیه امور مربوط به پژوهش در بخش ها، فراهم آوردن امکانات پژوهشی، تدوین و برنامه ریزی لازم برای گسترش و ارتقاء پژوهش، رسیدگی به امور جاری پژوهشی موسسه، تدوین آیین نامه های لازم، و نظارت بر حسن اجرای مقررات و آئین نامه پژوهشی از جمله وظایف حوزه پژوهشی موسسه آموزش عالی غزالي می باشد.

حوزه پژوهشی موسسه تحت نظارت شورای پژوهشی امور برنامه ریزی در امر پژوهش موسسه را به عهده داشته که در قالب برنامه هایی به شرح ذیل انجام وظیفه می نماید.

 

اهداف:

تهیه و تدوین برنامه های پژوهشی (منظور هر نوع فعالیت فکری و علمی) و کمک فکری به امور اجرائی در فراهم آوردن امکانات پژوهشی.

 

وظایف:

- بررسی طرح های پژوهشی

- بررسی مقالات علمی به منظور ارائه در همایشها و مجلات داخلی و خارجی

- بررسی فرصت های مطالعاتی و grant سالیانه اساتید

- برگزاری همایش ها و کنفرانسهای علمی

- تدوین آئین نامه ها و پرسشنامه های مربوط به فعالیتهای پژوهشی

- تدوین آیین نامه های مربوط به چاپ و نشر کتب توسط اعضای هیات علمی و دانشجویان موسسه

 

قزوين شهري است برخاسته ازروزگاران کهن با قدمت نه هزار سال که سرفصل هايي طلاييبه صفحات زرين تاريخ تمدن صلح آميز بشري هديه نموده است. و اينک با ياري خداوند ودرسايه جمهوري اسلامي، قزوين موقعيت ارزشمند ديگررا به توليد دانش هديه کرده است.

تحصيلات : فوق ليسانس مديريت دولتي ، 1359 دکتراي مديريت استراتژيک (Ph.D.) ،1381

Dr.Niknam

Dr.Niknam  

دکتر منوچهر نیکنــام

E _ mail : Niknam 2001 @ yahoo.com

-عضو هیأت علمی صنعتی وزارت نیرو

-عضو هیأت موسس و امناء ، موسسه آموزش عالی غزالی

- رئيس دانشگاه غزالی و عضو هيأت علمي ( دانشيار )  ، 1386تاكنون

-كارشناس رسمي قوه قضائيه ، 1385 تاكنون

-كارشناس سازمان ملي استاندارد ايران در زمينه تدوين ارزيابي و نظارت بر استانداردهاي ملي مديريت كيفيت و تأييد صلاحيت شركتها

تحصیلا ت :

لیسانس بازرگانی ، 1348

فوق لیسانس مدیریت دولتی ، 1359

دکترای مدیریت استراتژیک(Ph.D.) ، 1381

دوره هاي آموزشي تخصصي :

-دوره سيستم مديريت ايمني كار ، سلامت و محيط زيست   (( HFE-MF – تير ماه 93

- دوره Strategic Management of Human Resources (مدیریت استراتژیک   منابع انساني)

     درسازمان برق(EDF)   فرانسه سپتامبر 1991                                                                        

  - فوریه 2006  I.R.U.  Academy (مديريت حمل و نقل بين المللي) درInternational Transport Management- دوره

-دوره بخشداري  

- دوره بهسازي و بالندگي سازماني   Development)  Organizational  )

- دوره آشنايي با توليد و انتقال نيرو             

- دوره مديريت اجرايي ويژه مديران عامل و اعضاي هيئت مديره

- دوره حمل و نقل بين المللي و ترانزيت كالا در مركز توسعه صادرات ايران

- دوره مديريت اجرايي ويژه مديران عامل و اعضاء هيات مديره ، وزارت نيرو ، 1371

- دوره بهسازي و بالندگي سازماني ، مركز آموزش مديريت دولتي ، 1370

- دوره آشنايي با توليد و انتقال نيرو ، شركت توانير ، 1365

- دوره آموزش توجيهي بخشداران ، مركز آموزش مديريت دولتي ، 1350

- دوره مديريت ، مركز آموزش مديريت دولتي ، 1350

سوابق عضویت در مجامع علمی :

- مشاور طرح و توسعه دانشگاه كار ، 1391 -1394

- عضو هيأت مؤسس در مؤسسه آموزش عالي رسام

- عضو هيأت امناء موسسه  ناهنجاريهاي ژنتيك ايران

- عضو هیئت علمی کنفرانس بین المللی برق و شورای تحقیقات برق ایران .

- عضو آکادمی I.R.U

- دبیر کمیته پژوهشهای اجتماعی و اقتصادی صنعت برق ایران .  

-عضو هیئت علمی دانشگاه کار.      

- عضو انجمن متخصصین امور ذیحسابی کل کشور. 

- عضو انجمن علوم مدیریت ایران.

- عضو هيئت عالي وظيفه عمومي.                  

- عضو هیئت علمی ، صنعتی وزارت نیرو .   

- عضو هیئت علمی پژوهشی مرکز تحقیقات علوم اجتماعی آینده سازان .

- عضويت در كميته سازماندهي و امور پرسنلي شركتهاي صنعت برق ايران

- رئيس كميته  طبقه بندي مشاغل كارگري و كارمندي شركت توانير

- رئيس كميته  طبقه بندي مشاغل كارگري و كارمندي آب منطقه اي تهران

- رئيس كميته  طبقه بندي مشاغل كارگري و كارمندي شركت مشانير

سوابق كاري :

- وزارت كشور ، 1351 – 1355

-كارشناس مميزي و نوسازي ، وزارت كشور ، 1355 – 1356

- رئيس ادارة انجمنهاي شهرستان و استان ، وزارت كشور

- مدير كل دبيرخانه شوراي ارزشيابي و رسيدگي به شكايات ( بازرسي )، وزارت كشور ،1358 – 1360

- مشاور طرح و برنامه ريزي– شهرداري تهران ، 1360 – 1362

- مدير امور كاركنان سازمان آب منطقه اي تهران ، 1362 – 1364

-كارشناس بررسي و تخصيص اعتبارات طرحهاي عمراني سازمان آب  منطقه اي تهران 1364 – 1365

- مدير امور كاركنان شركت توانير ، 1365 – 1369

- مدير دفتر هماهنگي و نظارت اداري شركت توانير ، 1369 – 1372

- مدير دفتر تشكيلات و روشها و ارزشيابي مشاغل ، 1372 – 1377

- عضو هيئت مديره ومعاون اداري – مالي  و پشتيباني شركت مشانير  ( وزارت نيرو )، 1377 – 1379

-  عضو هيئت مديره و معاون اداري – مالي و پشتيباني ، سازمان آب منطقه اي تهران ، 1379 – 1383

- رئيس هيئت مديره شركت آبفر (وزارت نيرو ) 1379-1383

- معاون تحصيلات تكميلي دانشگاه كار 1385- 1391

-مشاور ارشد شركت تدبير نيرو1386- 1388

- مشاور عالي شركت سرمايه گذاري صبا جهاد1392  تا 1394

- سرپرست مؤسسه آموزش عالي رسام ، 1391  تا 1394

- مشاور بازرگانی شرکت صنایع چوب اسالم 1396

سوابق تدریس :

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب  ( دانشکده  مدیریت و حسابداری ) تدریس  در مقاطع کارشناسی ، و کارشناسی ارشد و دکتری  – مرکز آموزش بنیاد شهید –دانشگاه افسری – دانشگاه صنعت آب و برق – مرکز آموزش عالی ضمن خدمت وزارت آموزش و پرورش – مرکز مطالعات مدیریت – دانشگاه امام حسین ( تدریس در دوره دکتری ) – دانشگاه کار- دانشگاه غزالی-دانشگاه البرز – دانشگاه علامه قزويني- دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهر قدس ( تدریس در دوره  کارشناسی ارشد و دکتری )

تاليفات و مقالات ارائه شده در كنفرانسهاي بين المللي داخلي و خارجي :

الف : تأليفات

-كتاب مديريت سال 1393

- كتاب تحليل آماري با نرم افزار  SPSS سال  1391

ب: مقالات

- ارزیابی تأثیر سیستم اطلاعاتی استراتژیک بر عملکرد شرکت با میانجی گری جهت گیری استراتژیک-دو ماهنامه بررسی های  بازرگانی ، دوره 19 ، شماره 110 - سال 1400- نشریه CIVILICA

- ارزیابی تأثیرسیستم اطلاعاتی استراتژیک بر عملکرد شرکت با میانجی گری جهت گیری استراتژیک-آذرماه  1400 - ماهنامه بررسی های بازرگانی

- نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازار یابی گردشگری ایران( ارائه شده در مجموعه مقالات کنفرانس بین المللی گردشگری ، جغرافیا و باستان شناسی)

-مقاله  تأثير بنيان هاي  بازاريابي  رابطه مند  بر  وفا داري مشتريان ( مطالعه موردي : شعب بانك سامان اصفهان ) كنفرانس بين المللي پژوهش هاي نوين در مديريت و مهندسي صنايع -آذر ماه 1394

- مقاله ( ارائه مدل تحليل پوششي داده هاي فازي در محيط پويا )

Proposing a   Fuzzy DEA model in   Dynamic Environment to evaluate the Efficiency of Decision Making Units

در ژورنال بين المللي :  International Journal of New Technology and research- ژانويه 2016

- مقاله ( طراحي يك شهر خلاق با استفاده  از دفاع غير عا مل )

 Defense    Designing   a   creative   city  with  using  Passive

 در نشريه  Specialty Journal of Architecture and Construction –اكتبر 2015    

تحت عنوان :Afro – Asia  - برنده جایزه ارائه بهترین مقاله در کنفرانس بین المللی  :

- (برنامه ریزی و بهبود منابع انسانی )Human  Resources  Planning  and  Development 

   در كوالالامپور ( مالزي ) – سپتامبر 1994

  • دریافت جایزه و لوح سپاس به خاطر ارائه بهترین مقاله در کنفرانس بین المللی انرژی تحت عنوان :

Human Resources Planning    (   برنامه ریزی   منابع انسانی  ) در نیو دهلی – اکتبر  1995

- ارائه مقاله در کنفرانس بین المللی توسعه برق کشورهای آسیائی – آفریقائی تحت عنوان :

              Choice and Assessment of Administrator's skills in power   sector             

   (ارزیابی مهارتها و انتخاب مدیر در بخش انرژی) در کاتماندو ( نپال) – مارس 1996

- مقاله (تعاريف كار آفريني سازماني و ساختار سازماني - موانع و راه كارها )

Organizational Structure and Organizational Entrepreneurship Definitions (Barriers and Solutions)

   مندرج در نشريه  Journal of Basic and Applied Scientific Research.5/28/2013

-مقاله (بررسي فرآيند تبديل آسيب پذيري ها  به تهديدات  و تهيه و تدوين استراتژي جلوگيري و برخورد با آن در زمينه منابع انساني در صتعت برق ايران )

- مقاله (بررسي مسائل و مشكلات موجود در اجراي قانون نوسازي و عمران شهري

  مقاله (مديريت از نيروي انساني تا آموزش) مجله صنعت و مطبوعات ارديبهشت 1371-

- ارائه مقاله تحت عنــوان (نگرش انسانی مدیران در بالندگی صنعت آب و برق) در کنفرانس مــدیریت منــابع انسانی –         اردیبهشت 75 ( دریافت لوح تقدیر از وزیر نیرو ) 

- مقاله (تأثير زير ساختهاي مديريت دانش بر عملكرد سازماني)

The effect of Knowledge Management Infrastructure on Organizational Performance .6/2/2013

- مقاله (استفاده از اينترنت ، انگيزه و تبليغات ، شواهد تجربي از ايران )مندرج در مجله فصلنامه علمي – پژوهشي مديريت بازرگاني- سوم نوامبر 2012

ارائه مقالات متعدد در نشریات داخلی و خارجي و نيز تألیف جزوات درسی در زمینه مدیریت.

فعاليتهاي پژوهشي :

- انجام پروژه تحقيقاتي  پژوهش در مركز تحقيقات شركت مخابرات ايران

  استاد راهنما و مشاور در بيش از دويست رساله تحقيقي در مقاطع دكترا ، كارشناسي ارشد و كارشناسي.

تقدير نامه ها:

وزير نيرو به مناسبت ارائه مقاله تحت عنوان نگرش انساني مديران در بالندگي صنعت آب و برق ارديبهشت 75 -

 دانشگاه امام حسين ( فرماندهي دوره عالي جنگ سپاه)-

دانشگاه افسري امام علي (دو لوح تقدير ) -

دانشگاه آزاد اسلامي چندين لوح تقدير -

- تقدير نامه از سپاه پاسداران استان قزوين

- تقدير نامه از بسيج استان قزوين

 تقدير نامه از آموزش و پرورش-

جستجو در سايت

ما در اینجا گرد هم آمدیم تا بتوانیم با بهره گیری از امکانات موجود، راه دستیابی به آینده ای پربار را برای دانشجویان هموار نموده و موانع پیشرفت علمی و تحصیلی آنها را شناسایی و برطرف نماییم. دكتر منوچهر نيكنام

آخرین مطالب

چاپ دومین شماره از فصلنامه پژوهش های مدیریت

چاپ دومین شماره از فصلنام...

پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد و ب...

چاپ و انتشار اولين شماره از نشريه (( پژوهش های مديريت ))

چاپ و انتشار اولين شماره...

بدين وسيله به استحضار کليه اساتيد و دانشجويان عزي...

گالری تصاویر