برگزاری نمایشگاه آثار علمی و پژوهشی دانشگاه غزالی در مجلس شورای اسلامی

موسسه آموزش عالی غزالی مفتخر است مجموعه­ ای از آثار علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان خود را در نمایشگاه مجلس شورای اسلامی از تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ لغایت ۱۳۹۸/۰۲/۲۴  ارائه نماید. مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور دکتر علی مطهری نایب رئیس مجلس، دکتر عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس، دکتر محمدجواد کولیوند نماینده استان البرز و جمعی از دیگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خانه ملت برگزار گردید. آثار ارائه شده در این نمایشگاه مورد استقبال بازدیدکنندگان و مسئولان محترم مجلس شورای اسلامی قرار گرفت. در زیر برخی از بازخوردهای مسئولان کشوری از این نمایشگاه از زاویه دید خبرگزاری خانه‌ملت ارائه می­گردد.

خانم دکترحمیده زر آبادی در توضیح دانشگاه در استان قزوین، گفت: دانشگاه غزالی  در مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده و به تناسب دستیابی به امکانات، مسیر توسعه و رشد کمی و کیفی را پیموده است به نحوی که امروز در مجموع دارای 44 رشته تحصیلی در شاخه‌های فنی و مهندسی، علوم انسانی، هنر و معماری  می­باشد.

 

ما در اینجا گرد هم آمدیم تا بتوانیم با بهره گیری از امکانات موجود، راه دستیابی به آینده ای پربار را برای دانشجویان هموار نموده و موانع پیشرفت علمی و تحصیلی آنها را شناسایی و برطرف نماییم. دكتر منوچهر نيكنام

آخرین مطالب

چاپ دومین شماره از فصلنامه پژوهش های مدیریت

چاپ دومین شماره از فصلنام...

پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد و ب...

چاپ و انتشار اولين شماره از نشريه (( پژوهش های مديريت ))

چاپ و انتشار اولين شماره...

بدين وسيله به استحضار کليه اساتيد و دانشجويان عزي...

گالری تصاویر